Bienvenido(a) a Crisis Energética, Anonymous Viernes, 29 Marzo 2024 @ 00:03 CET

Crisis Energética Foros

[CAT] Conferencia en Reus


Estado: desconectado

Daniel

Site Admin
Admin
Identificado: 03/10/2003
Mensajes: 1995
Detalls: Dijous 26 de febrer de 2009, 19h, Centre de Lectura de Reus (Major, 10, Reus)

Conferència: La Perspectiva economico-energètica del Decreixement

Ponent: Daniel Gómez

Cicle: “LES PERSPECTIVES DEL DECREIXEMENT" (¡enlace erróneo!)

Segons l'Organització de les Nacions Unides per a l'Agricultura i l'Alimentació (FAO), només durant l’any 2008, l’especulació financera i la crisi alimentària, ha incrementat en 75 milions el nombre de persones que pateixen fam en el món. D’elles, el 80% són dones.

Resumir en tres línies l’estat del món és impossible, però sí que tres frases poden fer palesa la necessitat d’un canvi de paradigma.

Hi ha qui estableix que per un canvi de paradigma calia tornar-ho tot a zero, però els paradigmes són més complexos, i per a produir-se cal un profund canvi de consciència a tots els nivells, social, polític, econòmic, conceptual, ...

Per aquest motiu, el cicle permanent de sensibilització “Els Dijous Cooperactius” vol posar a debat diferents perspectives d’una proposta de canvi de paradigma que està prenent força arreu, “El Decreixement” com a alternativa al sistema actual de creixement continu.


Organitza: Universitat Rovira i Virgili

Estado: desconectado

Amadeus

Forum User
Miembro activo
Identificado: 24/05/2008
Mensajes: 1284
Daniel,

Molt interessant!

Una cuestió qu'em preocupa es la incidencia del decreixement en las capas mes desfavorides. Si em pots ajudar?

Salut,

AMADEUS

P.D.: No sé si saps rès del III Forum Social de Mallorca. Fòrum Social de Mallorca — Assemblea de Moviments Socials de Mallorca Pot-eser que fos interessant que poguesis participar-hi. Diga-mu i tractare de que sigui possible.

Perdona el meu català, pero no se escriure gaire bè. Soc navarrès.

Estado: desconectado

pitus20

Forum User
Miembro activo
Identificado: 06/07/2004
Mensajes: 452
Espero que et vagi bé la conferència!
Jo no hi puc anar... em va fatal per qüestions de feina i pq tenim reunió per impulsar la ràdio de la xarxa pel decreixement...

Salut!

Todas las horas son CET. Hora actual 12:03 am.

  • Tópico normal
  • Tópico Pegado
  • Tópico bloqueado
  • Mensaje Nuevo
  • Tópico pegado con nuevo mensaje
  • Tópico bloqueado con nuevo mensaje
  •  Ver mensajes anónimos
  •  Los usuarios anónimos pueden enviar
  •  Se permite HTML
  •  Contenido censurado